|
Český návod k použití Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y)
Český návod k obsluze Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y) je možné stáhnout ve formátu pdf v případě,
že nebyl dodán společně s novým výrobkem rozšířené záruky pro pc a ntb, ačkoliv je to povinnost prodejce.
Často se také stává, že zákazník instrukce vyhodí společně s krabicí,
nebo založí CD a později je již nedohledá. Proto společně s dalšími
uživateli Dell spravujeme jedinečnou elektronickou
knihovnu pro rozšířené záruky pro pc a ntb značky Dell,
kde máte možnost stáhnout návod k použití Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y) na sdíleném odkaze.
Návod k použití je souhrn funkcí Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y), kde jsou uvedeny všechny
základní i pokročilé možnosti a jak rozšířené záruky pro pc a ntb používat. Manuál se také
zabývá řešením nejčastějších problémů a jejich odstraněním.
Podrobněji to popisuje servisní manuál, který obvykle není součástí balení,
avšak často je možné jej stáhnout v servise Dell.
|
Chcete-li nám pomoci s rošířením databáze, můžete zde nahrát odkaz
na stránku s odkazem ke stažení českého návodu či servisního manuálu,
ideálně v pfd. Tyto stránky jsou tvořeny Vámi - uživately Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y).
Návod k obsluze je také k dispozici na stránkách
značky Dell v záložce Počítače a příslušenství - Ochrana PC a NTB - Rozšířené záruky pro PC a NTB.
|
|
 Zvětšit obrázek
|
Doporučujeme navštívit diskuzi Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y), kde se řeší podobné
i stejné problémy se zapojením a nastavením Rozšířené záruky pro PC a NTB Dell.
|
Návod k použití Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y)
Český návod k obsluze Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y) značky popisuje potřebné
pokyny pro správné užívání výrobku Počítače a příslušenství - Ochrana PC a NTB - Rozšířené záruky pro PC a NTB.
|
|
|
- Základní popis a obsah balení
- Výrobce: Dell
- Zařazení produktu: Počítače a příslušenství - Ochrana PC a NTB - Rozšířené záruky pro PC a NTB
- Bezpečnostní pokyny
- Popis výrobku
- Uvedení do provozu a obsluha rozšířené záruky pro pc a ntb
- Tipy pro nastavení Dell
- Nastavení a odborná pomoc
- Kontakt na Dell servis
- Odstraňovaní závad
- Záruční informace
|
|
Jste-li majitelem rozšířené záruky pro pc a ntb Dell a máte návod k použití
v elektronické podobě, můžete jej uložit na tuto stránku, odkaz je v pravé části obrazovky.
Manuál pro Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y) je možné nahrát a stáhnout v těchto formátech:
Jiné podporovány bohužel nejsou.
|
Český návod pro Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y) - 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” Kupón na prémiovou záruku je potřeba zaregistrovat do 30 dnů od jeho zakoupení, jinak dojde k vypršení jeho platnosti: 1. Navštivte stránku http://serviceplus.dell.com 2. Zadejte požadované údaje 3. Váš systém bude po úspěšné aktivaci oprávněn využívat prémiovou záruku Přečtěte si prosím informace na zadní straně této karty, kde jsou uvedeny důležité upozornění týkající se Vašeho nároku na využívání služeb. - Oprava doma (do druhého pracovního dne) *
- Služby dostupné i večer a v sobotu *
Pokud chcete využít své servisní krytí a potřebujete pomoc, navštivte prosím naši stránku http://www.dell.com/contactdell - PŘED VYUŽITÍM TĚCHTO SLUŽEB SE MUSÍTE ZAREGISTROVAT NA STRÁNKÁCH SPOLEČNOSTI DELL http://serviceplus.dell.com. Bude vyžádáni zadat číslo servisního štítku systému, registrační kód Servisní karty a kontaktní údaje. Abyste se v budoucnu vyhnuli zpoždění při poskytování služeb, doporučujeme Vám, zaregistrovat si služby u společnosti Dell do sedmi (7) dnů ode dne jejich zakoupení. Upozorňujeme, že služby jsou platné pouze pokud byly zakoupeny s oprávněným produktem značky Dell.
Důležité upozornění - SLUŽBA „SERVIS U ZÁKAZNÍKA DO DRUHÉHO PRACOVNÍHO DNE“: Diagnostika na dálku je požadovaný krok, v jehož rámci technik za počítačem nebo na telefonu určí příčinu Vašeho problému; může si to vyžádat přístup zákazníka k systému opakovaně nebo po delší dobu. Pokud není možné Váš problém vyřešit na dálku a máte krytí v rámci služby “Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (po Diagnostice na dálku), bude Vám zaslán náhradní díl, který si vyměníte sám / sama (pokud se předpokládá, že uvedený díl jste schopen / á vyměnit sám / sama). V opačném případě k Vám přijde technik obvykle následující pracovní den od provedení diagnostiky na dálku v závislosti na dostupnosti náhradních dílů, telefonického nahlášení problému a vyžádání služby z Vaší strany před místně platným časem závěrky. Dostupnost se může lišit a vztahují se na něj další podmínky. Podrobný popis služby “Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (po Diagnostice na dálku) naleznete na stránce www.dell.com/servicecontracts.
- Služba nabývá účinnosti dnem zakoupení systému. Služba platí pouze pro jeden systém, na který se v době zakoupení vztahuje platná základní záruka na hardware a který je zaregistrován.
- Jakékoliv nároky vyplývající ze zákonné záruční doby spotřebitele je třeba vznést u prodejce Vašeho systému nebo služby značky Dell.
- Pokud chcete využít své servisní krytí a potřebujete pomoc, navštivte prosím naši stránku http://www.dell.com/contactdelljete pomoc, navštivte prosím naši stránku http://www.dell.com/contactdell
Další parametry Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y):
Další parametry | Druh pc příslušenství | prodloužená záruka | | Rozměry | Šířka balení | 10 cm | Výška balení | 15 cm | Hloubka balení | 5 cm | |
Otázky a odpovědi týkající se instrukcí k obsluze a řešení problémů s Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y) - diskuse je zatím prázdná - vložte svůj příspěvek jako první
Vložit nový komentář/dotaz/odpověď Záruka Dell 2 roky služby „Servis u zákazníka do druhého pracovního dne” (DEISWEXT2Y)
|
|
|
|
|
Nenašli jste co hledáte? Zkuste Google vyhledávání!
|
ČESKÝ NÁVOD K POUŽITÍ |
• BABY PROGRAM - Autosedačky - Kočárky - Pro těhotné - Dětské potřeby
• CHOVATELSKÉ POTŘEBY - Akvaristika - Psi a kočky - Ptáci - Hlodavci a ostatní
• DOMàCNOST - Biokrby - Kuchyňské pomůcky - Úklid - Koupelna
• ELEKTRONIKA - Auto HIFI - Televize - DVD/Bluray přehrávače - Filmy
• FOTO - Fotoaparáty - Optika - Paměťové karty - Fotorámečky
• HOBBY - Dílna - Zahrada - Sekačky trávy - Barvy a laky
• HRAČKY - Společenské hry - Hračky pro kluky - Hračky pro holky - Školní potřeby
• KOSMETIKA A DROGERIE - Hodinky - Rady pro ženy - Kosmetika a celulitida - Drogerie
• MALÉ DOMàCÍ SPOTŘEBIČE - Kávovary, vařiče - Vysavače, žehličky - Elektrické nádobí - Péče o tělo
• MOBILY A NAVIGACE - Mobilní telefony - Vysílačky - Navigace - Zabezpečovací technika
• POČÍTAČE A PŘÍSLUŠENSTVÍ - Tablety - Notebooky - Tiskárny a kancelář - PC komponenty
• PŘÍSLUŠENSTVÍ - Kabely a prodlužovačky - Žárovky - Příslušenství pro elektroniku - Příslušenství pro hobby
• SPORT A OUTDOOR - Návod na posilování - Kemping - Sportovní nástroje a vybavení - Obuv a oblečení
• VELKÉ DOMàCÍ SPOTŘEBIČE - Pračky a sušičky - Chladničky a mrazničky - Mikrovlnné trouby, myčky - Sporáky a vařiče
• VESTAVNÉ DOMàCÍ SPOTŘEBIČE - Chladničky - Varné desky - Vinotéky - Myčky a pračky
|
|
|